Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чечотка О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Посилкіна О. В. 
Дослідження сутності й основних характеристик лікувально-косметичних засобів [Електронний ресурс] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Фармацевтичний журнал. - 2016. - № 3-4. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2016_3-4_6
Отсутствие четкого определения и классификации средств, которые применяют для профилактики и лечения проблем кожи, приводит к ряду проблем: отсутствию нормативного урегулирования обращения этих средств, научно-обоснованных подходов к их продвижению и сбыту, юридической ответственности производителей и посредников за обещанный эффект, недобросовестному поведению производителей и посредников относительно прохождения процедур регистрации и сертификации. Средства, которые применяют для профилактики и лечения, разные авторы называют по-разному: дерматологическая, активная, аптечная, органическая косметика, космецевтика. Авторы доказали, что среди терминов исследуемых средств именно термин "лечебная косметика" наиболее точно и полно характеризует их сущность. Показано, что средства лечебной косметики имеют как признаки лекарственных и косметических средств, так и признаки, которые присущи только лечебно-косметическим средствам. К таким предлагают отнести: предмет и цель влияния средства, концентрация активных фармацевтических ингредиентов и состав, вид, механизм и результат действия, уровень влияния на кожу, уровень безопасности. Важным признаком, по которому отличают лечебно-косметические средства от лекарственных средств, является инновационный и оригинальный их характер. Проведенные исследования показали, что средства лечебной косметики имеют характеристики как лекарственного средства, так и косметики. Такое сочетание предоставляет исследуемым средствам особенный статус. Это вызывает необходимость разработки особенных инструментов и методов изучения потребностей потребителей этих средств, их распределения, позиционирования и продвижения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 761.566 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Чечотка О. В. 
Аналіз особливостей сегментації ринку засобів для вирішення дерматологічних проблем шкіри [Електронний ресурс] / О. В. Чечотка, О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 4. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2017_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Посилкіна О. В. 
Методичні підходи до позиціонування лікувально-косметичних засобів [Електронний ресурс] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Фармацевтичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2017_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.707 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Посилкіна О. В. 
Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 1. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_1_9
Мета роботи - обгрунтування науково-методичних підходів до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) на підставі урахування особливостей цієї групи фармацевтичної продукції і визначення для кожного типу аптек ключових індикаторів діяльності. Матеріали та методи - праці вітчизняних і зарубіжних авторів у сфері оптимізації аптечного асортименту та формування ефективної асортиментної політики, законодавча та нормативно-правова база з регулювання фармацевтичної діяльності в Україні; використані методи експертних оцінок, критеріїв максимальної правдоподібності та парних порівнянь Манна-Уїтні, узагальнювальні адитивні сплайнові моделі та ін. Виявлено, що всі аптечні заклади (АЗ) за місцем розташування поділяються на прохідні, розташовані у супермаркетах, у спальних районах, транзитні. Споживачі ЛКЗ, які відвідують ці аптеки, відрізняються моделлю поведінки. Обгрунтовано, що з метою формування оптимального асортименту ЛКЗ необхідно враховувати не тільки особливості поведінки споживачів, але і стратегічні пріоритети в діяльності аптек різного типу. Запропоновані методичні рекомендації щодо оптимізації асортименту ЛКЗ для аптек різного типу та розроблений алгоритм формування стратегії управління асортиментом ЛКЗ на підставі використання принципів категорійного менеджменту. Висновки: доведено, що наявність в асортименті різних типів АЗ ЛКЗ позитивно впливає на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для включення ЛКЗ до асортименту необхідно розробляти стратегію управління асортиментом конкретно для кожного типу аптек. В основу формування такої стратегії мають бути покладені, по-перше, ключові індикатори діяльності, які найбільше відбивають стратегічні орієнтири розвитку аптек певного типу; по-друге, методичні рекомендації щодо формування оптимального асортиментного портфеля ЛКЗ на підставі використання сучасних економіко-математичних методів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Посилкіна О. В. 
Науково-практичні підходи до організації й оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Т. 6, № 1. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2020_6_1_9
Аптечним закладам в умовах упровадження вимог належної аптечної практики (GРР) необхідно постійно здійснювати моніторинг якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) для забезпечення гарантії сприяння їх здоров'ю та якості життя. Мета дослідження - розробка методики оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями для подальшого її упровадження в діяльність аптечних закладів і проведення моніторингу стану надання фармацевтичної допомоги та своєчасного діагностування необхідності розробки й упровадження відповідних заходів, спрямованих на її вдосконалення. Під час проведення роботи було використано контент-аналіз, методи статистичного аналізу, спостереження, експертного оцінювання, анкетування. У роботі визначено суть категорії "фармацевтична допомога споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями", розглянуто її складові. Визначено перелік маркетингово-інформаційних, консультаційних і логістичних послуг, доцільних для надання споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах різного типу. Запропоновано алгоритм оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями і побудовано відповідну шкалу для оцінювання. Висновки: у процесі проведення спостережень у 163 аптечних закладах Харкова, Києва, Запоріжжя, Дніпра установлено, що споживачі з дерматокосметичними проблемами звертаються до аптечних закладів не тільки для придбання необхідного засобу, але й для одержання консультації щодо існуючої дерматологічної проблеми, шляхів її розв'язання та вибору необхідного засобу, за допомогою якого можна розв'язати існуючу проблему. Тому, зважаючи на те, що тільки 40 % споживачів (пацієнтів) із дерматокосметичними проблемами звертаються до лікарів (лікарів-косметологів), а інші 60 % намагаються одержати консультацію в аптеці, в тих аптечних закладах, в асортименті яких присутні лікарські косметичні засоби (лікарські засоби), призначені для лікування дерматокосметичних захворювань, актуалізовано проблему організації надання належної фармацевтичної допомоги цьому контингенту споживачів (пацієнтів). Запропоновані науково-практичні підходи нададуть змогу аптечним закладам оцінювати ступінь відповідності фактичного рівня надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями бажаному (належному) і своєчасно виявляти резерви її покращання.Аптечним закладам в умовах упровадження вимог належної аптечної практики (GРР) необхідно постійно здійснювати моніторинг якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) для забезпечення гарантії сприяння їх здоров'ю та якості життя. Мета дослідження - розробка методики оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями для подальшого її упровадження в діяльність аптечних закладів і проведення моніторингу стану надання фармацевтичної допомоги та своєчасного діагностування необхідності розробки й упровадження відповідних заходів, спрямованих на її вдосконалення. Під час проведення роботи було використано контент-аналіз, методи статистичного аналізу, спостереження, експертного оцінювання, анкетування. У роботі визначено суть категорії "фармацевтична допомога споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями", розглянуто її складові. Визначено перелік маркетингово-інформаційних, консультаційних і логістичних послуг, доцільних для надання споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах різного типу. Запропоновано алгоритм оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями і побудовано відповідну шкалу для оцінювання. Висновки: у процесі проведення спостережень у 163 аптечних закладах Харкова, Києва, Запоріжжя, Дніпра установлено, що споживачі з дерматокосметичними проблемами звертаються до аптечних закладів не тільки для придбання необхідного засобу, але й для одержання консультації щодо існуючої дерматологічної проблеми, шляхів її розв'язання та вибору необхідного засобу, за допомогою якого можна розв'язати існуючу проблему. Тому, зважаючи на те, що тільки 40 % споживачів (пацієнтів) із дерматокосметичними проблемами звертаються до лікарів (лікарів-косметологів), а інші 60 % намагаються одержати консультацію в аптеці, в тих аптечних закладах, в асортименті яких присутні лікарські косметичні засоби (лікарські засоби), призначені для лікування дерматокосметичних захворювань, актуалізовано проблему організації надання належної фармацевтичної допомоги цьому контингенту споживачів (пацієнтів). Запропоновані науково-практичні підходи нададуть змогу аптечним закладам оцінювати ступінь відповідності фактичного рівня надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями бажаному (належному) і своєчасно виявляти резерви її покращання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.83 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Посилкіна О. В. 
Дослідження характеристик споживачів лікувальної косметики в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // ScienceRise. Pharmaceutical Science. - 2016. - № 4. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcfarm_2016_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського